Monday 2 February 2009

Birthday + Snow = BS

Saya yang tengah bosan....


Hallo everyone...I haven't updating my blog for quite a while because i'm busy with nothing...Org nak berblog, nak ikut jgk tapi hampeh..malas nak update..

Tanggal 27 Januari 2009, genaplah umur aku 2# tahun....So Happy Birthday to me...May ALLAH bless me..Insyaallah...Saya mengajak 3 orang kawan saya untuk birthday lunch pada hari tersebut di Chukoku Glasgow...Bkn nk ajak makan sangat sebenarnye tapi nak tunjuk rambut baru saya yang di beri gelaran "Fasting"..ahahahahahaha....

Itulah saya bersama mereka dan keluarga mereka...

On 31st January 2009, we all have a small birthday party at Abg Kush & Kak Ahnis house in Cumbernauld....So January babies (me, abg kush and ajoy) gembira tidak terkata...Byk giler kite org dapat hadiah...Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada Abg Kush n family, Haizal n family, Dr Khai n family, Zaki n family, Dr Nazar & Dr Aisyah, Abu n family, Satirah, Izati, Aidil (walaupun ko kat malaysia), Ismail, Nizam, Gee, Khai, Serene, Nana Weng, Gucci, Ezack, Ati, Ajoy dan lain2 lagi.....Thank you and I love you...



Tgk tu..Suka smpi nmpk gusi...

Tapi sayangnye gmbr2 presents aku lupa nak snap...so tak dapat la nak tunjuk kat korang...Ape yang Oleh kerana terlalu busy pada hari itu dan tidak sempat mengambil gambar menggunakan camera saya, saya menyerahkan tugas ini kepada kawan saya yang bernama Satirah...Saya menjangkakan hasilnye begitu menarik tetapi malangnye...Korang tgk sendiri la kat bawah..walaweiii


Cam kene baling tahi lembu kat muka jer.....

Saya tidak menyalahkan dia kerana dia x cukup tidur pada hari tersebut and at least she knows which button she must use..Thanks satirah..sob sob sob....
Saya mengambil masa dua hari untuk menyesuaikan diri dgn hadiah2 yang di beri...Baju berbelas-belas helai,stokin, perfume, cermin dan mcm2 lagi lah....
After the birthday party, we all have a trip to TIME CAPSULE (indoor waterpark) in Coatbridge..Mandi-manda di musim sejuk bersama rakan2 yang sewaktu dengannye...gmbr xde coz x bleh ambik gmbr dalam tu..faham2 jer lah kan.....

Today is snowing day in Glasgow....Berapa lama la aku tggu...Skrg baru ko muncul yer...Aku dengan confidentnye keluar rumah menuju ke pejabat post untuk mengambil kasut baruku dgn hanya memakai tshirt n sweater bersama seluar track tanpa boxer dan kasut tanpa stokin telah diserang ribut salji yang begitu ganas dan rakus...Mak!!!!sakit muka la....Lepas nie nak pakai tebal2 dah..x sanggup ku menempuh situasi itu lagi...

View from my window

View from my kitchen

Rasanye tu jer lah kot..tggu lah aku update lagi nanti..entah bila pun aku x tahu..akhir kate majulah sukan untuk negara and don't drink and drive...adios

No comments:

Post a Comment